söndag 10 juli 2011

haha

jag sa ju att jag skulle ta en bloggpaus, men jag tror jag ändrar mig. ett inlägg om dagen ska jag ju faktiskt kunna fixa till :) haha!
Gick och la mig vid 5 inatt ;) satt och chattade med natha och emil ;)
kunde ha gått och lagt mig senare om det inte va för att emil skulle gå å lägga sig och jag blev skit trött haha!
skulle ha dragit t grönan idag med natha, men det kom lite komplikationer så kanske ska träffa henne lite senare ikv.
nu sitter jag bara här och tar det lungt :) ska snart ner och handla och käka med mamma :) liam åker hem idag så :/
jag och mamma är super exalterade pga en sak. men det ska jag inte ska skriva ut förs än jag är säker.
men jag HOPPAS!! :D hihi ! :D
Nu ska jag nog tråka lite mer :P vet inte vad jag ska skriva mer :P haha, hoppas att mamma följer med upp t moster sen när vi är klara i centrum :)
kanske skriver lite senare igen :) <3


LOVE 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar