torsdag 25 augusti 2011

död inombords

det händer saker med mig som inte går att förklara
det händer saker med mina vänner som ingen vill förklara
jag tänker inte sitta och skriva ut en massa saker på min egen blogg om vad som händer i mitt privatliv men jag kan lugnt säga att mitt liv suger rätt hårt.
skolan e bra, fast jobbig.
det e fett knas med mina vänner
och jag vet helt enkelt inte vart fan jag ska ta vägen.
jag vill bort från vallentuna ett tag men det kan bli lite knepigt.
jag vill till min pojkvän men det går inte just nu . också något som inte går att förklara.
mitt liv är upp och ner.
totalt.
man kan tydligen inte lita på någon längre.
den ända jag litar på t 1000 är min mor.
sen har jag min pojkvän och få äkta vänner som jag också kan lita på.
" jag vill ta mig fram, men jag lever under jord. fan jag är död inombords. "
- zin kim, död inombords -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar