lördag 28 maj 2011

ny blogg :)

Hej peepz ! :) 
Min förra blogg gjorde lite som den ville och inte alls som jag själv ville. Så jag blev rätt irriterad och beslutade att göra en ny ist. Nu försöker jag bara fixa appen på min telefon så att jag kan mobilblogga på den här bloggen också :)  Ska inte vara några problem :) Sitter hundvakt till mina 3 små vackra hundar medans mamma är på hund utställning :) Sen efter det blir det till att åka in till stan och träffa Johannes :) Sen när jag kommit hem ska jag till LinaN och ha filmkväll :) ska bli otroligt soft ! :D, Å så va det ju BAL igår ! Sjuuukt nice ! :)
Man kan inte mer än att säga att det blev otroligt lyckat och man fick jävligt ont i fötterna ;) haha!
Nu ska jag kolla om det går att mobilblogga ! :)

Puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar