tisdag 31 maj 2011

Sjuuukt varmt !

Ja, nu är jag hemma igen efter en varm ovh jobbig dag. Trodde det skulle bli kallt idag så hade på mig... Ja , det jag la in tidigare. Men nej ! Det blev ist sjuuukt jävla varmt ! Vi skulle ju på stadsvandring med alla 9orna. Jag gick med Leona, Chrille och Jacob. Blev fett sur med tanke på att C och J gick så otroligt snabbt! Men vi hittade allt vi skulle hitta och sen stack jag och t L till humlegården för att äta våra supergoda mackor ! Sen efter det stack jag Hanna, Natha och Alexandro till grönan... Igen. ;)
Och nu e jag hemma igen. Väntar på att mamma och liam ska komma hem med min goda kinamat ! Wokad kyckling med chili och vitlök. STOR ÄLSKA!
Nu ska jag försöka lugna ner mig och sätta mig på ballkongen och chilla !

LOVE!


posted from Bloggeroid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar