måndag 7 november 2011

akut till sjukhuset...

Hej där alla människor.

Ja , jag åkte in akut idag till Danderyds sjukhus. Skulle ha vaknat vid 7 i morse och gått ner till husläkaren men jag kunde knappt röra mig, kunde inte gå eller någonting för att jag hade så ont i ryggen. Så jag väckte min mamma och det slutade med att mamma fick ringa ambulans och jag fick åka in akut.
Det tog ett tag tills dom kom men när dom kom så tog dom hand om mig så bra. Sen fick jag stöd att gå till ambulansen och i ambulansen så fick jag smärtstillande så då lugnade jag ner mig lite. Dom frågade lite frågor och så. Sen tog dom lite prover där också. Iaf ! Resultatet var iaf ! : " uppåtgående urinvägsinfektion " dvs att min förra urinvägsinfektion kom tillbaka och nu är den påväg upp mot njurarna :/ men mina njurar såg bra ut ! Nu ska jag nog ta det lite lugnt :)







Saknar dig min vackra pojke <3

1 kommentar: