tisdag 22 november 2011

hemma !

Nu har jag gjort mitt arbete och nu är skolan slut för idag. ( det där lät gammalt :s ) så nu ska jag städa och sen ska jag in till stan med Hanna och sen så ska jag antagligen möta Älskling inne i stan och käka på donken eller något och sen dra hem typ. Haha. Rolig dag , och intressant för er att veta. Haha ! Helt onödig fakta men eyyy! Det här är min blogg och jag har den mest för mig själv. För att skriva av mig och sånt om ni förstår hur jag menar :) nu ska jag iaf sätta igång att städa :) skriver sen igen :)

Bild på min outfit får ni också. Inte för att man ser så bra men.


Svart linne : från älskling

Tröja : mammas/mormors gamla

Leopard leggins : någon billig butik inne i stan som jag inte kommer ihåg namnet på. Haha !

Mössa : H&M för ungefär ett år sen.

Cya later !


Lots of love, Anna Åman


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar