lördag 4 juni 2011

Den jag trodde va äkta va falsk

Jag förstår inte hur man kan bete sig som du gör. Det är helt otroligt. Tjatar om att du vill ses och sen när vi väl gör det är du skit konstig mot mig... Sen bad ni mig sticka. Eller aa. Din polare gjorde det. För att du var för feg för att göra det själv. Dåligt tycker jag. Men jag tänker då inte kämpa för att hålla dig kvar direkt...

Heeey peeeeeeeepz ! Ligger i soffan och orkar inte göra ett jävla piss. Typ. Är helt slut om man säger så. Gårdagen var åt helvete och dagen är bara chill. Leona undrade om vi kunde ses men jag vet inte vad dagen väntar sig riktigt. Vill sova men vet inte om jag skulle lyckas. Sen måste jag hoppa in i duschen också. Så otroligt jävla varmt ute!



posted from Bloggeroid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar