fredag 10 juni 2011

sommarloov!

hej alla sommarglada peepz !
Äntligen har man klarat grundskolan och äntligen har jag en anledning till att vara stolt över mig själv.
Mitt betyg i mattematik var otroligt kritiskt med tanke på att jag missat så mycket pga min frånvaro m.m. Men jag klarade det, helt otroligt ! Så otroligt stolt ! :D
Så nu ska jag börja plannera lite om vad jag ska göra på sommarlovet. Här är lite saker jag VILL göra iaf.
  • Åka till min syssling i skinnskatteberg.
  • Vara med mina vänner.
  • Bada.
  • Dra t grönan.
  • Åka t skåne med Caroline <3
  • Åka till Dalarna med Linnéa och några till. <3
  • å bara ta det lungt!
Det finns såklart mycket mer jag vill göra men som jag bara inte kommer på nu riktigt.
Jag hoppas bara att denna sommar går bra helt enkelt!

Nu ska jag fixa lite å sen ha lite myys med Mamma,hörs senare!


Kyss och HA EN BRA SOMMAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar