fredag 17 juni 2011

mamma ( love )

Den mest finaste och underbaraste stund är nog när det bara är jag och min mamma. Liksom, BARA hon och jag. Ingen annan.
Var i täby idag med mamma, köpte lite saker, t.ex ett nytt block från clas ohlsson, blått, skit nice.
Sen en blå klocka från samma place. Också skit nice. Sen Käkade vi på donken ofc. Sen stack vi hem och nu sitter jag här en liten stund medans mamma pratar med Lotten.
Drar t grönan imrn med Natha runt halv 12 eller så. Sen vet jag inte riktigt vad som händer. Känner mig ganska trött men på nge sätt vill jag inte sova. De e för tidigt.. Haha.
Nej nu ska jag nog kolla facebook och sen lägga mig i soffan och kolla tv eller film.


Bild på klockan å de får ni typ ikv eller imrn. Tror mer på imrn men vi får se vad som händer.


Kyss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar