tisdag 7 juni 2011

en ängel.

en ängel



det är så svårt att förstå
att du inte längre finns här.
du var en ängel här på jorden
nu är du en ängel där uppe i himmelen
du är med morfar och alla andra
och jag hoppas att du har det bra


du föddes som en ängel.
du levde din tid här på jorden.
men gud ville ha tillbaka sin vackraste ängel.
 han tog dig ifrån oss.
han gav oss en evig smärta.
han fick oss att gråta.
men han fick oss att förstå.
att den tid vi fick med dig var helt underbar.
alla minnen som du har givit oss.
kommer för alltid att stanna kvar.
du ville alltid alla männskor väl.
du älskade att göra andra glada.
du älskade att få någon att skratta.


jag saknar dig älskade mormor.
det gick för snabbt
jag vill ha dig tillbaka
jag skulle göra vad som hellst
för att få se dig le igen
jag saknar dig älskade mormor.

det finns så mycket som jag vill säga
som aldrig kommer att levereras
du är borta nu för alltid
och jag önskar att du vore här
vi hann inte ens fira din 70års dag
vi hade så himla stora planer
men jag vet att nu är du hemma
med mannen i ditt liv
åh jag saknar dina armar runt om mig
jag saknar din energi
det finns så mycket som påminner om dig
som får mig att tänka tillbaks
på alla minnen som vi har skapat
jag minns när jag var liten då jag alltid ville va med dig

det är så svårt att förstå
att du inte längre finns här.
du var en ängel här på jorden
nu är du en ängel där uppe i himmelen
du är med morfar och alla andra
och jag hoppas att du har det bra


jag älskar dig min vackra mormor. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar