tisdag 7 juni 2011

my runaway love

Jag har fastnat på den där låten Runaway love med Justin Bieber. Irriterande. Jag älskar Jusin Bieber men jag är så trött på att ha samma jävla låt på hjärnan i evigheter... haha. Funderar på att lyssna på någon annan låt och för hoppningsvis lämna Runaway love.
Liam har stuckit hem och jag och mamma ska ner och handla och käka på Lilla my så fort hon har kommit in med de 2 stora hundarna ( Willy och Gizzmo ) och sedan tagit ut den lilla hunden ( Trizze ). Ska bli mumsigt å käka pizza eller vad jag nu blir sugen på.
Jag ville ju till grönan idag men som sagt så kunde ingen följa med. Så jag och Natha sticker in dit imrn ist. Då är det kanske inte riktigt lika mke folk som det har varit nu de senaste dagarna.
Imrn ska jag även in t Djurgården med klassen, vilket betyder att jag måste ha matsäck med mig. Men vet inte vad jag ska ha med mig.
Och vet ni vad? Jag insåg nu att det här inlägget gick helt åt helvete.
Så vi hörs sen.



Kyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar