söndag 18 september 2011

Kan inte sova..

Kl är snart 4 och jag har fortfarande inte gått och lagt mig. Har fastnat på en låt vilket är otroligt jobbigt med tanke på att jag behöver sova.. Jag har inte riktigt sovit ut på länge. Dvs, gått och lagt mig tidigt och vaknat i rimlig tid. Det kanske jag borde börja med så jag klarar av hela dagarna i skolan vilket jag just nu faktiskt nästan inte gör. Vända tillbaka dygnet kanske? Haha. Men saken är ju den också att på vardagarna kommer jag typ hem vid kl 11, tar en cigg, sitter vid datorn och kollar facebook och bloggar, sen fastnar jag här och går och lägger mig sjukt sent.

Okej, det där var långt ifrån intressant för er att veta, men jag har tråkigt. Bara så ni vet.






Underbar låt. Lyssna!


LOTS OF LOVE, ANNA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar