fredag 23 september 2011

torsdag 22/9 / fredag 23/9

Ny musik på mobilen, nu är jag nöjd. Nu kanske jag kan slappna av lite mer när jag e påväg t skolan och sånt:)
Egentligen borde jag kanske sova men jag har sovit så mycket under dagen så jag är inte så trött... :/ ganska dumt, jag vet. Men ja, vadfasen ska jag göra då ? ;) haha. Skolan imrn då :) och sen efter de så ska jag och Lyckman in t stan och träffa en kompis och sen ska jag typ hem och träffa Sommar :) Kanske iaf. Kommer nog antagligen också vara med Lyckman typ hela tiden. Och kanske, Natha om hon vill :) Ska prata med henne med :) Har ju inte träffat dom på ett bra tag nu så jag känner att jag behöver det :P haha ! :D och jag saknar skolan.. jagvet.. helt jävla sjukt men jag har missat så enormt mycket nu så det inte är sant ! Missade tillochmed redovisningen som var idag / igår... å de suger ju...
Aja, skriver antagligen i skolan imrn, eller något sååådant :)

puss och kraam!

älskar dig lyckman <3



LOTS OF LOVE, ANNA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar