onsdag 21 september 2011

pratar med älsklings issa!

JAJAMEN! Sitter och snackar med Issa i telefonen, ska typ städa och sen dra ner och käka med mamma och moster. Moster var ju över för ett litet tag sen så hon hjälpte mig att byta piercing. Men det blev ju lite knas med tanke på att jag egentligen skulle byta till en ögonbrynspiercing som var helt rak men den var för kort :/ så jag och moster byteslånar med varandera nu eftersom att hennes hål var kortare eller hur man nu ska säga :) så nu har jag min mosters piercing tills jag har tagit mig tid att åka och köpa en ny :) Så fort jag får pengar ska jag in t stan och köpa en eller 2 nya :D * HAPPYFACE! * Har försökt byta den där jävla piercingen i evigheter nu men aldrig lyckats , så kom moster och då funkade det självklart ! :D <3
Nu ska jag typ ta och fixa lite, sen ska vi ner och käka pizza :D


KYSS!

LOTS OF LOVE, ANNA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar