fredag 16 september 2011

shit...

förstår mig inte på vissa människor nu för tiden asså. helt jävla sjukt vad folk älskar att förstöra för andra. förstår inte riktigt vart de personerna får allt ifrån.



Hel allihoppa! :D Sitter här i soffan som en jävla tönt, tänker på livets svåra upp och nedgångar och myser med min största av de små hundarna Willy :) Han e nog dock lika trött som jag ungefär... antar jag med tanke på att han typ kind off sover nu ;) haha, han är så vacker.
Dagen är nästan inte värd att snacka om. Det blev lite knaresier i skolan å så men sen efter det så skulle jag egentligen t grönan med det blev inte så med tanke på att jag var på ganska dåligt humör. MEN iaf. Så skulle jag hem , men ändrade mig när jag såg Ante, Alexandro och en annan kille som jag inte riktigt kommer ihåg namnet på ( fett pinsamt ! ) Så var jag med dom, så kom Issa och några till sen lite senare å så va jag med dom ett bra tag. Sen så kom min broder Sommar dit :) ( inte min riktiga bror ) Så då var jag med han också :) Sen stack jag hem och då började de små problemen igen. ( inge problem hemma utan, utanför skolan och hemmet )
Men nu allvarligt talat. kors i taket så ska jag nog gå och fixa mig och dra å sova.. Får se hur morgondagen blir då... hahaha ! :P Kanske ska sova hos Natha.




LOTS OF LOVE, ANNA

1 kommentar: