tisdag 20 september 2011

tack för allt


Jag ska kämpa, för att själv må bra.
Men jag kommer inte klara av det själv.
Jag behöver din hjälp.
Dina andetag gör mig hel.
Du måste också kämpa, för att själv må bra.
Men du klarat det inte själv.
Därför kämpar vi tillsammans.
Du och jag.
Mot allt,
Mot alla.

Snart 2 hela år.
Men det känns som en evighet.
Det känns som om jag har känt dig i hela mitt liv.
Men det har jag inte.
Att förlora dig, är som att springa utan ben.
Förstår du hur mycket du betyder för mig?
Vi bråkar,
Vi tjafsar.
Men vi hittar alltid tillbaka till varandra igen.
Det är bara med dig,
Som jag är hel.
Förlåt för allt dumt jag sagt, och gjort.
Du ska veta att du är mitt allt.
Jag behöver dig.
Lämna mig,
Och jag lämnar allt.
Jag älskar dig mest, min bästavän, min syster, mitt liv. <3

Nathalie salamat, så stavar jag mitt liv <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar