lördag 22 oktober 2011

20/10-11 , dagen som förändrade mitt liv

HEY THERE!Bloggade inte igår pga att jag var med Ante, som jag skrivit om tidigare och som faktiskt blev min och bara MIN pojke i torsdags ! :D så ni kan ju gissa hur jävla glad jag är nu ! :D Sov hos honom från torsdagen till idag :) åkte hem vid halv 3 och fixade mig, packade och stack till Natha. Men iaf, jag och min älskling hade det sjukt myys! Han är så otroligt fin, vacker, underbar å bara helt klart världens bästa ! Hoppas verkligen att det funkar och håller mellan oss, för alltid. Lär säkert skriva värsta inlägget om honom sen, men det får ni tåla, för jag är helt jävla nerkärad! :D <3 Men nu är jag iaf lycklig, som in i h*vette! 






Men iaf, så är jag i uppsala nu med världens bästaste Nathalie, <3 Hon åker till Iran nästa helg och är borta i 2 veckor... snacka om att inte klara sig... asså..jag kommer dö. Iaf den andra veckan. För den första veckan ska jag först på halloween fest där på lördagen och sen på söndagen så åker jag till älskling och " bor " där hos honom i en vecka, snacka MYYYYS vi kommer att ha !!


ÄLSKAR DIG MIN PRINS<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar