onsdag 19 oktober 2011

tiiidsfördriv...


Hur många killars telefonummer har du inlagt i din mobil? - en del
Vad ska du göra imorgon? - bara vara hemma och ta det lugnt
Vad gjorde du inatt? - snackade med ante och freddyOch i förrgår natt? - typ samma
Vad gör du innan du ska sova? - snackar med ante :)Kan du prata med dina föräldrar om allt? - jag kan prata med min mamma, men inte pappa

11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - helt klart12. Har du varit gravid? - nej
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - jag har ingen kille just nu , men hade jag haft det hade jag nog blivit ganska glad beroende på vilken ålder jag e i 
14. Choklad eller glass? - choklad
15. Push-up eller T-shirtbh? - push-up
16. String eller hipsters? - hipsters17. klackskor eller sneakers? - sneakers helt klart, men klack i vissa tillfällen
18. Kjol/klänning eller jeans? - jeans

Tio fakta
1. Hårfärg? - svart
2. Längd - 1.61
3. Frisyr - utsläppt
4. Ögonfärg - grönblåa 5. Skostorlek - 37/38
6. Humör - uttråkad, trött och lite nere7. Civilstatus - singel
8. Vänster eller högerhänt - vänster
9.fritid - vänner , datorn
10. hus/lägenhetlägenhet
Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - ja...

2. Tror du på kärlek? - jag vet faktiskt inte....
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - ja jag har ju det tyvärr...

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - ohja! en del gånger !

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - ja...

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - ja..
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - ja

9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - har jag säkert ;)

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja det gör jag faktiskt. med tanke på att jag varit med om det.


Tio saker
1. Kärlek eller pengar? - kärlek<3

2. cider eller öl? - öl

3. Dag eller natt? - natt !

4. One night stand eller förhållande? - förhållande :)

5. Tv eller internet? - internet 

6. Pepsi eller cola? - COLA!

7. Fest eller romantisk hemmakväll ? - beror helt och hållet på vad jag e på för humör :)

8. Färgfoto eller svartvita? - svartvita  ( kanske ni har märkt ;) )

9. Telefonkontakt eller face to face? - face to face !

10. Bilddagboken eller myspace? - haha, om jag måste välja så, bdb!


Tio Har du nånsin
1. Har du nånsin blivigt upptäckt när du smitit ut? - har aldrig försökt smita på det sättet :)

2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - ja, en del ggr :/
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - skoja inte...
4. Har du hoppat bungy jump? - nej aldrig!

5. Har du nånsin varit med i en olycka? - ja :P

6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - aa, en liiten ;)
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? -  ja
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - nej aldrig :o
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - jadu...

10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - hahahah jaa

Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? - ja :(

2. Är du glad? - nej...

3. Är du fundersam? - det är jag alltid

4. Är du uttråkad? - haha, inte lika mycket nu :)

5. Är du tysk? - nej xd

6. Är du dansk? - hahha omg nej!

7. Är du italienare? - men shiiit xd hahha neej!

8. Är du fransk? - nej!

9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - dom var aldrig gifta, men dom är inte tillsammans längre

10. Hur många syskon har du? - 1 :)<3
Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? - 01.02

2. Namn? - Anna Åman
3. Vart bor du? - Vallentuna :)

4. Hur många barn vill du ha? - 1, 2, eller 4. ALDRIG 3. 

5. Vill du gifta dig? - ja :)
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - skär xd 

7. Har du ätit sushi? - nej :o

8. Favoritglass? - bra fråga :O en massa, 

9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - inga xd
10. Humör? - glad men deppig ändå

Fyra Grejjor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - nej faktiskt inte :P

2. Har du en hund? - 3 :)

3. Sover du helst själv eller med någon? - hatar att sova själv..
4. Tror du på spöken? - nej men andar, och det anser inte jag vara samma sak som spöken.

Skulle du 
1. Skulle du vilja vara längre? - nää :)

2. Skulle du vilja väga mer? - neeeejdu xd

3. Skulle du vilja dricka dig full nu? - vilken jävla fråga, nej du :)

Kan
1. Kan du röra på öronen? - vet inte :O

2. Kan du slicka dig på näsan? - nej xd

3. Kan du kolla i kors med ögonen? - yep :)

4. Kan dina föräldrar lita på dig? - ja de hoppas jag :P

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - jadå! när jag sover ! ;) ( den va nästan bra :P )

6. Kan du va på en fest utan att dricka? - helt klart :)





snaaaacka om att ha tråkigt xd


LOTS OF LOVE, ANNA ÅMAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar