tisdag 18 oktober 2011

seg b-rud

Hejsan hejsan!. Orkar egentligen inte skriva något idag pga att jag har ont och är så otroligt seg. Var inte i skolan idag. Var och röntkade käken ( såå inte roligt ) Han som skulle röntka mig var lite rolig asså. Först skulle jag ligga där och bara slappna av, och sen så skulle jag gapa så stort jag kunde, och det behövde jag göra ganska länge, och det var bara så oskönt. Jag fick ont som fan. Sov ingenting inatt heller så jag var helt förstörd.. mådde illa som jag vet inte vad, hade ont i huvudet och magen. Inte OK! 
Men iaf, jag pallade inte dra tillbaka t skolan så jag och mamma gick in i täby och kollade runt, men jag var på så dåligt humör att jag bara ville där ifrån. Vi gick först t Donken och käkade en varsin cheeseburgare och sen stack vi runt lite, jag skulle egentligen kolla på skor, men som sagt så var jag inte på humör, så det blev till att köpa med oss Subway hem. När jag kom hem gick jag och la mig. Sen när jag vaknade skulle jag egentligen snacka med Ante, men det blev inte så , för han gick och la sig, och han har inte vaknat än. Så jag vet inte om det blir av att jag snackar med honom idag. Vi får se. Så nu sitter jag bara här och väntar på att han ska vakna. Men har han inte vaknat innan kl 11 så skiter jag it. 
Vill inte till skolan imorgon. Vill bara vara hemma och ta det lugnt men tror inte min mamma tillåter det. Vi har ju Fairtrade fika imorgon också....




aja, vi får se hur det blir. 


Lots of love, Anna Åman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar