tisdag 25 oktober 2011

grattis pappa!

Idag Fyller min far år :)
Dock ska jag inte till skolan idag heller. Men senare idag / ikväll så ska jag ner till min far och bror och fira dem eftersom att vi aldrig firade min bror när han fyllde 18 så ska vi fira dom tillsammans :) Deras idé, inte min ;)  Sen på onsdag ska jag inte heller till skolan. Varför kan jag inte skriva ut. Vet att vissa personer som läser skulle bli lite lack på mig så jag struntar i det. Kommer säkert skriva ut det på onsdag men .. aa.. 


Idag har jag som sagt då bara varit hemma och tagit det lugnt. Sitter och väntar på att det ska bli helg så jag kan få åka till min älskling och " bo " hos honom i en hel vecka. Sakna mig inte för mycket centrum hängare. Haha, nej skoja bara. Ni saknar mig inte nu heller så de e lugnt ;) haha. 






LOTS OF LOVE,ANNA ÅMAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar