måndag 24 oktober 2011

kunde inte blogga igår

BLOGGER VÄGRADE FUNGERA FÖR MIG IGÅR.




Så nu ska vi se om det går som det ska. Haha. Kom hem från Uppsala idag. Skönt men ändå lite tråkigt. Hände så mycket där som aldrig händer här. T.ex, att jag och Natha blev "jagade" av en massa kineser. Dom ville att vi skulle följa med på fest och shit. Vi var ute hela dagen/kvällen igår och det var super mysigt. En hel helg med världens underbaraste tjej. <3


Dock så höll jag och Natha på att skita på oss igår natt tror jag att det var. Hennes brors flickvän skrek i sömnen och vi höll på att smälla av. Sen dog vi nästan i garv pga att vi kom på att vi måste ha sett helt jävla cp ut.


Men nu till det tråkigaste av allt. Igår innan jag skulle sova så fick jag ganska ont i magen. Fattade ingenting så jag gick och la mig. Sen i morse så skulle jag på toa kände hur det bara högg till i övre delen av magen och jag höll på att bara falla ihop. Kändes som om någon tröck in en kniv i magen på mig helt ärligt. Som mensverk x10 typ. Men Nathas brors tjej håller på att plugga till läkare så hon "undersökte" mig och sen fick jag ngn tablett som skulle lugna ner min mage och tvingade i mig lite mat. ( Jag äter ganska dåligt ) Och det blev bättre. Hade lite ont fortfarande men inte alls lika mycket som innan. Sen har jag fått urinvägsinfektion också. 


Så perfekt  !






Okej, det där var onödig fakta, men jag har inte bett er att läsa heller ! 




älskar dig mer än livet själv.

1 kommentar: