onsdag 26 oktober 2011

till min älskling

Andreas.
Att se in i dina ögon, är som att leva för alltid.
när du håller mig i handen, är jag trygg.
när du håller om mig, blir jag varm.
när du kysser mig, känner jag mig speciell.
alla dina ord, gör mig levande.
när jag får somna bredvid dig, är jag hemma.

Du ska veta att du är det bästa som hänt mig.
första gången jag bara hörde din röst, 
kände jag något
som jag aldrig känt förut.
när jag såg dig för första gången
visste jag 
att det var dig jag ville ha
du finns alltid där
oavsett vad
när jag behöver dig
står du vid min sida
du skyddar mig
så fort någon gör något
du berättar för mig varje dag
hur värdefull jag är.

Och du ska veta min ängel,
att du är det mest värdefullaste som finns.
jag vill aldrig vara utan dig.
när jag inte är med dig
vill jag bara att tiden ska gå
så jag får träffa dig igen.

Älskling du är allt
och så mycket mer.
jag trodde inte på kärlek.
jag trodde inte på något.
jag kunde inte lita på någon.
sen kom du 
och förändrade mitt liv
till det bättre.
nu tror jag på kärlek
för du ger mig den som ingen annan någonsin har gjort
nu tror jag på allt
för du har fått mig att inse att livet är värt att leva.
nu har jag någon att lita på
för du släppte in mig redan första gången.


Du vet allt om mig
och jag hoppas verkligen att du förstår
hur mycket jag älskar dig.
jag har sagt det förr,
att jag aldrig känt så här för någon
men inte riktigt menat det
men nu 
jag menar det med hela mitt liv
jag älskar dig av hela mitt hjärta


Du är vacker,
du är fin, 
du är allt.
Du är min, 
jag är din.
Låt det få vara så för alltid.
Låt ingenting komma emellan oss.


Jag ska älska dig
till det sista andetaget.

Lämnar dig aldrig.

Mitt liv, mitt hjärta , mitt allt.
För alltid <3




Du gör mig knäsvag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar