torsdag 6 oktober 2011

min åsikt

Jag vet att det är fel att klanka ner på andra men jag måste bara få skriva av mig om en sak som irriterar mig så enormt mycket. 
Det finns ju en hel del människor som har emot homosexuella. Min fråga är; varför? 
Vad är det för fel på dem ? 
Allvarligt talat så är dom exakt lika mycket människor som alla andra. Att vara homosexuell är ingenting man har valt själv. Dom gillar bara samma kön. Det är precis som att en kille gillar en tjej och tvärtom. Så varför försöka trycka ner dem? 
Om man säger såhär. 
Det finns så många som tagit sitt egna liv för att det är så många som vill se dem döda pga att dom är bögar eller lebbar.
Och ni som hela tiden håller på, kallar dem äckliga och skit. Tänk er för. För en dag kanske DU kan vara anledningen till att någon faktiskt inte orkar mer. Alla är lika mycket värda. Så varför hålla på ? 

Tänk om det var du själv som faktiskt var sån som föll för sitt egen kön ? Hade du tyckt om att någon slänger en massa kommentarer om att du är äcklig, att du inte borde finnas och liknande saker. Nej, jag tror inte det va?. 
Ingen är den andra lik. Det är inte fel i att vara bög/lebb. 
Så sluta bara hålla på!








Tack för mig.






LOTS OF LOVE,ANNA

1 kommentar:

  1. Fy fan så bra och sant sagt! Min Underbara dotter <3 Så klok,fin och otroligt smart!!!
    Beundrar dig för att du verkligen vågar stå för din åsikt ang detta,eftersom det är ett sånt "tabu" ämne. Tummen upp för dig hjärtat mitt <3 Älskar Dig!!!

    SvaraRadera