tisdag 11 oktober 2011

ahmen okej

Jag är trött. Och jag undrar när vi börjar imrn. Enligt Jennie så börjar vi kl 9 så jag litar på henne : ) Sitter och lyssnar på musik.
Och jag tänkte berätta lite om vad jag har haft för mig idag.
Kan dock inte skriva ut allt. Men Iaf, när jag kom t skolan, så stod det tydligen fel tid på schemat ! NICE, så vi började egentligen kl 10 ist för 8.40.
Men jag träffade iaf sommar, åkte t hans mamma för att hämta en sak och sen stack vi och träffade Rebecca :) En as skön brud ! :D Sen träffade vi alla andra ( de vi brukar vara med ) och kvällen slutade med att jag var med Vicky, Sommar och Cassie vilket var sjuuukt nice :) Sen hände de lite andra saker som jag inte kan gå in på här på bloggen. Men iaf så ska jag ta en liten paus från datorn och springa ut och ta en cigg tror jag . Ska göra allt för att sluta röka efter det här paketet.
Varför ? :

  • Det är verkligen dags.
  • Jag har rökt till och från sen jag var 12
  • Jag var hos läkaren och fick reda på att det finns en chans att jag får kol ( en lungsjukdom som min mormor gick bort i <3  ) 
  • Jag har astma.
  • Det är något sjukt dyrt. Och jag röker jävligt mycket. 
Såja, där fick ni lite anledningar till varför jag verkligen VILL sluta den här gången. 
Men nu ska jag verkligen klara det också. Annars får jag ryck.




LOTS OF LOVE, ANNA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar