onsdag 5 oktober 2011

nej, jag har ingenting att göra

Jag har så otroligt tråkigt. Jag börjar kl 12.30 imorgon ( SNACKA HAPPYFACE! )
Men just nu, har jag tråkigt. Så jag bloggar ist. Om vad vet jag inte. Ska t Rimbo marknad imorgon med Lyckman och några till typ . Inte riktigt säker på vilka som ska med :) Har aldrig varit där tidigare så jag hoppas att de e hyfsat kul asså ! ;) Annars sticker jag där ifrån :P Inte för att jag vet hur man åker eller så men det fixar sig alltid xd haha ! :D
Haha, jag måste bara berätta något så otroligt ointressant asså.. Jag skulle ju t skolan idag, så smar Sofie och säger att hon inte ska t skolan. Så missade jag bussen ! Jag började 10 men kom t skolan 11 ;) Haha, sa till lärarn att jag var hos läkarn så jag fick inte ogiltig frånvaro så de NICE 


För att dra ut på det hela så ska jag berätta lite mer om morgondagen.
Jag börjar kl 12.30 som sagt, och slutar 14.30. Sen Drar jag t centrum och möter upp alla som ska med till rimbo imrn, Sen åker jag dit. När jag kommer dit ska jag ringa Marcus och så ska jag kanske träffa han med :) Sen när jag kommer hem ska jag kanske träffa min efterlängtade bror sommar  som jag faktiskt inte träffat på evigheter. Snacka om att han är saknad asså.

Nej, nu känner jag att det här inllägget blev alldeles för långt så jag rundar av här och skriver mer imrn :) måste ner och köpa cigg imrn också så jag klarar mig ett par dagar till :(
Måste verkligen sluta röka känner jag ... haha.
Nu ska jag ta och lyssna vidare på min musik och ni får fortsätta med... ja vafan ni nu gör :P ;)
ha de bra ! :D


PUSS :-*

LOTS OF LOVE, ANNA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar