onsdag 5 oktober 2011

historia...

Det här är nog det tråkigaste jag någonsin har gjort i skolan .. allvarligt talat. Vi sitter och lyssnar på någon jävla sak om typ... förr i tiden eller nå jävla piss.. bronsåldern och såna saker. Och det är typ sjuuuukt tråkigt. Man ska egentligen skriva ner en massa saker på ett papper men jag hänger inte riktigt med i svängarna. Typ ingen göt det man ska. Haha... men ja, vad ska man göra? Sitta och blogga om ens tråkiga liv? haha,
Egentligen förstår jag inte det här med blogg... Helt meningslöst men ändå sjukt kul på något jävla cp vis. i do't fucking get it!  haha, men jag har inget att göra... Vi ska tydligen t kyrkan på slutet av nästa lektion som också är historia. KUL! eller inte. Jag vill inte dra dit. Inte nu. Inte idag. Men jag måste väl antar jag ... Å om jag nu följer med så hoppas jag nästan att jag får gå t Mormor och Morfars grav. Och Åke och Sture. Saknar er så helt otroligt mycket. Kom hem snart!   YAYA, som ni kanske har fattat, och som jag kanske redan har skrivit så har jag sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt tråkigt!
yes.

bye!
LOTS OF LOVE, ANNA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar